Nemáte čas dostaviť sa na našu predajňu v rámci otváracích hodín? Máme pre vás riešenie vo forme vyzdvihnutia vašej elektrickej kolobežky priamo u vás doma alebo na inom dohodnutom mieste v rámci Bratislavy. Kolobežku dopravíme do nášho servisného strediska, vykonáme potrebné opravy a kolobežku vám naspäť privezieme.

Zvoz poskytujeme zadarmo!

Vyzdvihnutie realizujeme v rámci Bratislavy

kuriér si s vami dohodne čas vyzdvihnutia

Zvoz elektrickej kolobežky realizujeme v rámci Bratislavy (Staré Mesto, Lamač, Ružinov, Devín, Vrakuňa, Devínska Nová Ves, Podunajské Biskupice, Záhorská Bystrica, Nové Mesto, Petržalka, Rača, Jarovce, Vajnory, Rusovce, Karlova Ves, Čuňovo, Dúbravka). Pre objednanie zvozu v rámci BA stačí spraviť 2 jednoduché  kroky.

c1.png

Vyplňte formulár

Vyplňte jednoduchý formulár (nižšie) s vašimi kontaktnými informáciami a požiadavkou na servis.

zvoz1.png

c2.png

Odovzdajte kolobežku nášmu pracovníkovi

Do 1-2 pracovných dní vám bude volať náš pracovník, ktorý príde kolobežku vyzdvihnúť. Kolobežku nemusíte zabaliť.

zvoz2.png

HOTOVO

To je všetko čo musíte vykonať. My sa postaráme o servis vašej kolobežky podľa vyplneného formulára a privezieme vám ju opravenú naspäť. Platba prebieha v hotovosti po dokončení servisu a privezení kolobežky k vám.

zvoz4.png


Servisný formulár


Vyplňte údaje o odosielateľovi. Údaje búdu použité zároveň aj na faktúre za servis


Vyberte si zo zoznamu najčastejších servisných zásahov, alebo popíšte vašu požiadavku na servis




Odpíšte text z obrázka: Refresh the code
 


Zavolajte nám

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte zavolať na našu infolinku

(10:00 - 18:00 hod)

+421 949 000 949

Napíšte nám

V prípade akýchkoľvek otázok nám neváhajte napísať na náš kontaktný email

info@amperservis.sk

Často kladené otázky (FAQ)

Ako a kedy prebieha vyzdvihnutie kolobežky?

Do 1-2 pracovných dní vás bude kontaktovať náš pracovník pred samotným vyzdvihnutím, aby sa uistil, že budete na dohodnutom mieste.

Vyzdvihovanie v rámci Bratislavy prebieha v pracovné dni medzi 08:00 a 20:00 hod., podľa vašej dohody s kuriérom.

Musím kolobežku zabaliť?

Nie. Kolobežku vyzdvihne osobne náš pracovník a prevezie ju priamo do nášho servisného strediska. Pre túto službu nevyužívame kuriérsku službu, kde by bolo dôkladné zabalenie povinné.

Priebeh opravy a jej trvanie

V servise vykonáme opravu podľa vášho zadania (z vyplneného formulára). Pokiaľ nastanú nejaké nezrovnalosti, alebo si bude oprava vyžadovať väčší zásah ako bol deklarovaný v objednávke, budeme vás ihneď kontaktovať.

Dĺžka opravy záleží od zložitosti servisu a počtu iných servisov pred vami. Väčšinou je kolobežka hotová za cca 1-2 dni.

Doručenie naspäť

Opravenú kolobežku vám doručíme naspäť na uvedenú adresu. Celý tento proces trvá väčšinou do 3-5 pracovných dní.

Kedy a ako sa platí?

Platba prebieha v hotovosti po dokončení servisu a privezení kolobežky naspäť k vám. Platíte priamo nášmu pracovníkovi ktorý kolobežku privezie. Pracovník vám vydá blok z prenosnej pokladne.

Ak by ste vyžadovali platbu kartou, prosím informujte nás o tom popredu v servisnom formulári. V takom prípade vám vieme po servise zaslať na email odkaz na platobnú bránu.

Môžem zmeniť miesto doručenia opravenej kolobežky?

Áno. Stačí ak nás budete s touto požiadavkou kontaktovať a my adresu doručenia zmeníme v našom systéme. Kolobežka vám bude následne doručovaná na novú adresu (v rámci Bratislavy).

Niesom z Bratislavy a potrebujem servis, čo môžem robiť?

Pre tento účel využite našu službu zvozu elektrickej kolobežky z celého Slovenska. Viac informácií TU >>