Nemáte čas dostaviť sa na našu predajňu v rámci otváracích hodín? Máme pre vás riešenie vo forme večerného vyzdvihnutia vašej elektrickej kolobežky priamo u vás doma alebo na inom dohodnutom mieste v rámci Bratislavy. Kolobežku dopravíme do nášho servisného strediska, vykonáme potrebné opravy a kolobežku vám naspäť privezieme.

Zvoz poskytujeme zadarmo!

Vyzdvihnutie realizujeme v rámci Bratislavy

pracovné dni v čase 19:00 - 21:00 hod

Večerný zvoz elektrickej kolobežky realizujeme len v rámci Bratislavy (Staré Mesto, Lamač, Ružinov, Devín, Vrakuňa, Devínska Nová Ves, Podunajské Biskupice, Záhorská Bystrica, Nové Mesto, Petržalka, Rača, Jarovce, Vajnory, Rusovce, Karlova Ves, Čuňovo, Dúbravka). Pre objednanie večerného zvozu v rámci BA stačí spraviť 2 jednoduché  kroky.

c1.png

Vyplňte formulár

Vyplňte jednoduchý formulár (nižšie) s vašimi kontaktnými informáciami a požiadavkou na servis.

zvoz1.png

c2.png

Odovzdajte kolobežku nášmu pracovníkovi

Do 2 pracovných dní vám bude volať náš pracovník, ktorý príde kolobežku vyzdvihnúť. Kolobežku nemusíte zabaliť.

zvoz2.png

HOTOVO

To je všetko čo musíte vykonať. My sa postaráme o servis vašej kolobežky podľa vyplneného formulára a privezieme vám ju opravenú naspäť. Na email vám zašleme faktúru pre úhradu opravy a následne vám kolobežku dopravíme až domov.

zvoz4.png


Servisný formulár


Vyplňte údaje o odosielateľovi. Údaje búdu použité zároveň aj na faktúre za servis


Vyberte si zo zoznamu najčastejších servisných zásahov, alebo popíšte vašu požiadavku na servis




Odpíšte text z obrázka: Refresh the code
 


Zavolajte nám

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte zavolať na našu infolinku

(10:00 - 18:00 hod)

+421 949 000 949

Napíšte nám

V prípade akýchkoľvek otázok nám neváhajte napísať na náš kontaktný email

info@amperservis.sk

Často kladené otázky (FAQ)

Ako a kedy prebieha vyzdvihnutie kolobežky?

Do 1-2 pracovných dní vás bude kontaktovať náš pracovník pred samotným vyzdvihnutím, aby sa uistil, že budete na dohodnutom mieste.

Vyzdvihovanie v rámci Bratislavy prebieha v pracovné dni medzi 19:00 a 21:00 hod.

Musím kolobežku zabaliť?

Nie. Kolobežku vyzdvihne osobne náš pracovník a prevezie ju priamo do nášho servisného strediska. Pre túto službu nevyužívame kuriérsku službu, kde by bolo dôkladné zabalenie povinné.

Priebeh opravy a jej trvanie

V servise vykonáme opravu podľa vášho zadania (z vyplneného formulára). Pokiaľ nastanú nejaké nezrovnalosti, alebo si bude oprava vyžadovať väčší zásah ako bol deklarovaný v objednávke, budeme vás ihneď kontaktovať.

Dĺžka opravy záleží od zložitosti servisu a počtu iných servisov pred vami. Väčšinou je kolobežka hotová za cca 1-2 dni.

Doručenie naspäť

Opravenú kolobežku vám doručíme naspäť na uvedenú adresu. Celý tento proces trvá väčšinou do 3-5 pracovných dní.

Kedy a ako sa platí?

Po dokončení servisu obdržíte email s faktúrou pre uhradenie opravy. Po pripísaní úhrady vám náš pracovník privezie kolobežku naspäť na uvedenú adresu.

Email bude obsahovať aj URL odkaz pre uhradenie faktúry online pomocou platobnej karty, vtedy je úhrada pripísaná ihneď a kolobežka doručovaná skôr.

Môžem zmeniť miesto doručenia opravenej kolobežky?

Áno. Stačí ak nás budete s touto požiadavkou kontaktovať a my adresu doručenia zmeníme v našom systéme. Kolobežka vám bude následne doručovaná na novú adresu (v rámci Bratislavy).

Niesom z Bratislavy a potrebujem servis, čo môžem robiť?

Pre tento účel využite našu službu zvozu elektrickej kolobežky z celého Slovenska. Viac informácií TU >>