Nemáte vo svojej blízkosti žiadny servis a potrebujete opravu vašej elektrickej kolobežky Xiaomi, Segway, CityBoss alebo Kugoo? Máme pre vás dobré správy. Objednáme pre vás kuriéra, ktorý príde elektrokolobežku vyzdvihnúť priamo k vám domov, doručí ju do jedného z našich servisných stredísk, kolobežku opravíme a pošleme naspäť k vám alebo na iné dohodnuté miesto. My zabezpečíme celý prevoz a servis, od vás potrebujeme vykonať len 3 jednoduché kroky.

Zvoz kolobežiek do servisu je dočasne pozastavený z kapacitných dôvodov *

* kolobežku k nám môžete priniesť osobne na ktorúkoľvek pobočku Amper servis

c1.png

Vyplňte formulár

Vyplňte jednoduchý formulár (nižšie) s vašimi kontaktnými informáciami a požiadavkou na servis.

zvoz1.png

c2.png

Zabaľte kolobežku

Kolobežku zabaľte najlepšie do pôvodnej krabice. Ak krabicu nemáte, môžete si zakúpiť TU.

zvoz2.png

c3.png

Odovzdajte nášmu kuriérovi

Do 2 pracovných dní príde náš kuriér, nalepí štítok na zásielku a doručí ju priamo k nám.

zvoz3.png

HOTOVO

To je všetko čo musíte vykonať. My sa postaráme o servis vašej kolobežky podľa vyplneného formulára a zašleme vám ju opravenú kuriérom naspäť na dobierku. Dobierková suma sa bude skladať zo sumy za vykonaný servis.

zvoz4.png


Servisný formulár


Vyplňte údaje o odosielateľovi. Údaje búdu použité zároveň aj na faktúre za servis


Vyberte si zo zoznamu najčastejších servisných zásahov, alebo popíšte vašu požiadavku na servis




Odpíšte text z obrázka: Refresh the code
 


Zavolajte nám

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte zavolať na našu infolinku

(10:00 - 18:00 hod)

+421 949 000 949

Napíšte nám

V prípade akýchkoľvek otázok nám neváhajte napísať na náš kontaktný email

info@amperservis.sk

Často kladené otázky (FAQ)

Ako prebieha vyzdvihnutie kolobežky?

Do 2-3 pracovných dní vás bude kontaktovať kuriér, ktorý bude vyzdvihovať kolobežku, ktorú predtým dôkladne zabaľte, aby nedošlo k jej poškodeniu počas prepravy (najlepšie použiť pôvodnú krabicu od kolobežky). Na zabalenú kolobežku nemusíte lepiť žiadny prepravný štítok, o všetko sa postará kuriér.

Musím kolobežku zabaliť?

Áno, kolobežku je nutné dôkladne zabaliť, inak ju kuriér neprevezme. Pre tento účel najlepšie poslúži originálna krabica z kolobežky. Ak však túto krabicu nemáte, môžete si obalový materiál pre kolobežku zakúpiť u nás TU >>

Priebeh opravy a jej trvanie

V servise vykonáme opravu podľa vášho zadania (z vyplneného formulára). Pokiaľ nastanú nejaké nezrovnalosti, alebo si bude oprava vyžadovať väčší zásah ako bol deklarovaný v objednávke, budeme vás ihneď kontaktovať.

Dĺžka opravy záleží od zložitosti servisu a počtu iných servisov pred vami. Väčšinou je kolobežka hotová za cca 1-2 dni.

Doručenie naspäť

Opravenú kolobežku vám doručíme naspäť na uvedenú adresu. Celý tento proces trvá väčšinou do 3-5 pracovných dní.

Kedy a ako sa platí?

Zásielka bude zaslaná na dobierku, ktorá sa bude skladať z ceny servisu. Faktúra za servis bude pribalená v zásielke.

Môžem zmeniť miesto doručenia opravenej kolobežky?

Áno. Stačí ak nás budete s touto požiadavkou kontaktovať a my adresu doručenia zmeníme v našom systéme. Kolobežka vám bude následne doručovaná na novú adresu.